Fotografer udtrykker ny smag i smukke billeder

Baggrund/opgave
Selvom man er en ny frugtpastil, er man stadig en del af lakridspastilmarkedet. En præmis, der blev startskuddet til lanceringen af den ny Raspberry Lemongrass. Hvor der også var et udpræget ønske om at styrke relationen mellem brandet og en ny målgruppe af kvinder.  

Idé/løsning
Vi lod tre kvindelige fotografer fortolke Läkerols nye smagsvariant, ucensureret på kampagneplatformen Smag Er Smuk. Løsningen blev Danmarks smukkeste kampagne, hvor Facebook-fans kunne følge de tre fotografers arbejde med at tilrettelægge og skyde hvert sit billede til kampagnen.
 
Resultater
•    Markedsandele: +2,1% efter 4 mdr.
•    3.560 nye fans på Facebook
•    7.825 konkurrencedeltagere
•    9% engagement rate pr. post i fanbasen
•    34.083 reach pr. post
•    Instagram: +342%
Vinder af Rambuk 2014 – Content Activation-prisen

TILBAGE TIL CASE OVERSIGT

03_RL_POS.png