Sportmaster Omnichannel kommunikation

Sportmaster
Omnichannel kommunikation

Fair Play Garanti

Baggrund/opgave
Sportmaster har i dag en af de bedste omnichannel løsninger i markedet – et stærkt USP over for konkurrenterne og kunderne. Problemet var bare, at Sportmaster endnu ikke havde pakket deres omnichannel marketing ind i et mere brugervenligt univers. Det gjorde det svært for de ansatte at forklare videre – og af gode grunde svært for kunderne at forholde sig til. Sportmaster havde brug for et navn, et paraply-koncept, der samlede alle deres fordele og som kunne fungere på tværs af de mange platforme. Og som ikke mindst var nemt at kommunikere. 

Idé/løsning
Det blev startskuddet til et større konceptarbejde, der tog udgangspunkt i Sportmasters position som en af markedets bedste og mest professionelle udbydere af sportsudstyr. Et koncept, der skulle være en naturlig del af den eksisterende platform ”Vild med sport”. Resultatet blev til konceptet ”Fair Play Garanti”. Udover at styrke brand-position, gav det medarbejderne et langt mere håndgribeligt udtryk i mødet med kunden på tværs af alle kontaktpunkter.  

TILBAGE TIL CASE OVERSIGT