Thiele aldersrabat-kampagne

Thiele aldersrabat-kampagne

Mere rock og roll, tak!

Baggrund/opgave

Aldersrabat er blevet et kendt salgsparameter i optikerbranchen. Hvad, der startede som en genial ide, er nu blevet allemandseje. Og forståeligt nok. Det er nemlig en god driver til butik – og en mulighed for at sætte et kendt og elsket ansigt i spidsen for sit brand. Mekanikken er dog blevet så populær, at brillebilledet opleves mere og mere mudret for den enkelte forbruger. Så da vi fik til opgave at lave netop en aldersrabat-kampagne for Thiele, var det oplagt at forsøge at klæde mekanikken anderledes på.

Idé/løsning

Resultatet var et face-lift i forhold til aldersrabat kampagner generelt. Det blev til et mere fashion-orienteret udtryk, hjulpet godt på vej af Stine Heilmans flotte billeder af Michael Falch. Et stramt, rent og moderne look Thiele om nogen kunne bære – og i forskellige elementer som POS, print og outdoor.

TILBAGE TIL CASE OVERSIGT